Summa sidvisningar

söndag 13 maj 2012

OBS! Varnar för ett negativt laddat inlägg...

Visning i dag.... katastrof!! Nu är jag vääääldigt less kan jag lova!! Så kom och köp, det är rea på mitt hus... grrrr.

Visning i morgon oxå, mäklaren lovade att ringa det enda par som kanske var intresserade och höra om de skulle komma på omvisning. Gaaaaaaahh. Jag har INGET tålamod för dessa saker, det kan jag lugnt lova.

I fredags ringde en mäklare på ett hus vi varit och tittat på och erbjöd en försäkring för dubbla boenden i tre månader. Alltså, NEJ! Det kommer nog ta mer än tre månader.... en evighet, hela livet kanske... tänk positivt... jotack, hormonell överdos, sjukskrivning och sen föräldrapenning... 2 hus och 4 barn. Mmmm jag är tacksam för allt, men nu får det vara nog på försäljningsfronten. Mäklaren får börja jobba helt enkelt!! NU!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar