Summa sidvisningar

tisdag 18 september 2012

Sängen och dess omgivning

Jag vill ju snickra egen sänggavel och jag tror jag har en bra idé i huvudet, ska genast skissa ner. Jag vill ju ha snygg förvaring för alla böcker och tidningar som har en tendens att leta sig in i vårt sovrum.

Ett problem som vi kommer att ha är förvaring för våra kläder, finns ingen garderob (inte heller utanför sovrummet) utan tanken är att kläder ska förvaras i klädkammaren... men i klädkammaren kommer vi att förvara något annat, nämligen ett par fina små tvillingflickor! :) Då får vi förvara smart... under sängen, oj vad C kommer bli glad. ;)

IKEA är ett säkert kort!



För att min gavel ska bli bra, så krävs en sängstomme... bygga egen eller köpa denna? Det är den stora frågan. För 2295 kr är den min... om jag köper den ny och fräsch på IKEA. Finns den att fynda begagnad tro? Ska nog spana lite. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar