Summa sidvisningar

måndag 5 mars 2012

I morgon får vi besök av...

herr Mäklare, ska bli spännande (nej, nu ljuger jag) att se vad han säger... det är samma mäklare som vi köpte av för ett år sedan och jag ljuger igen om jag påstår att han hoppade högt av glädje när vi sa att vi skulle sälja igen. Hmm, tror vi betalade ett överpris, men å andra sidan resonerade vi som så att vi ville bo här ett bra tag och att huset, tomten och framför allt läget är en bra grund för vårt drömhem. Men nu ville vår 3:a bli en 3:a och en 4:a (barn alltså) och vips så är huset för litet. Visserligen kan vi tränga i hop oss ett tag... men jag är lagom sugen att fixa med en försäljning när jag är mammaledig. Har redan gjort det en gång... räcker bra!

Nåväl, vi får se vad hans erbjudande är i morgon och om han har nån kund hängandes på någon tråd, som kan nappa. Vi har kommit undan med det två gånger tidigare... såld på vip-visning.

Återkommer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar