Summa sidvisningar

lördag 3 mars 2012

Total röjning

I går kämpade jag på och röjde totalt i Vs rum, jag skrubbade skötbord och säng, tvättade alla sänglakan, även madrass överdraget. Jag tog bort alla bebissaker (sparas till småflickorna :)) och jag rensade garderoben, tidigare har jag haft hans garderob som förvaringsplats för urväxta kläder, men jag känner att det blir inte riktigt bra. Nu står det lite leksaker i garderoben i stället. Jag duschade hans blommor och torkade alla lister.

Rummet blev plötsligt kalt... vilket i och för sig är bra för visningen, men det behövs något på väggarna. Funderar på väggord och en fin helikopter, egentligen kanske tavlor är bäst i och med att vi ska sälja huset, men jag tror jag vill göra en väggmålning. Funderar lite till.


Före röjning


Efter röjning


Jag återkommer med fler bilder när jag Feng shuiat mig lite, just nu är jag i röjningsstadiet ala Karen Kingston. :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar